VÄLKOMMEN TILL REDBERGS TRAFIKSKOLA

Vägen till ditt körkort

En viktig målsättning är att du som körkortselev ska få maximalt värde för dina pengar. Det uppnår vi genom att anpassa din körkortsutbildning efter dina personliga förutsättningar. Oavsett om du aldrig har suttit bakom ratten tidigare, eller har övningskört i flera år.

VÄLKOMMEN TILL
REDBERGS TRAFIKSKOLA

Vi är en professionell och etablerad körskola med lång erfarenhet och massor av kunskap. Med utgångspunkt i våra lokaler på Ånäsvägen erbjuder vi en fräsch arbetsmiljö tillsammans med Göteborg trevligaste och mest välutbildade körskolelärare. Redbergs Trafikskolan ligger strategiskt placerat i närheten av Trafikverkets Förarprovskontor i Hildedalsgatan, vilket gör att vi kan erbjuda våra elever en snabb och effektiv utbildning till ett lågt pris.

VÅRA SAMARBETS
PARTNER.

Våra personal

Irage

Trafiklärare

Utbildningsledare, Trafikskolechef, Risk 1 utbildare och Introduktionsutbildare. Talar Svenska, Engelska, Kurdiska, Arabiska och Persiska
Micaela

Trafiklärare

Talar Svenska och Engelska

Vad säger våra kunder

Nöjda kunder

Emil Wennerstrand

Tack så otroligt mycket för eran hjälp till körkortet. Så tacksam att jag valde er trafikskola, ni sprider ett lugn och man märker att ni bryr er om människan på eran trafikskola, att ni vill elevens bästa, känner mig otroligt bra bemött av alla som jobbar på trafikskolan, och i torsdags fick jag körkortet, tack för all hjälp!

Amanda Habtegergish

Helt klart den bästa trafikskolan jag gått till! Genuina och högst kompetenta personal som vill ditt bästa. Har under 1 års tid kämpat för att få körkortet men tack vare personalens professionella hjälp fick jag körkortet på första försök. Stort tack till Irage och Anette som hjälpt mig på vägen till körkortet.

Emma Johansson

Bästa trafikskolan! Klarade uppkörningen på första försöket tack vare alla tips och all hjälp jag fick från Redbergs trafikskola. Jag rekommenderar starkt för alla som vill lyckas med sitt körkort att gå hit! Väldigt genuin och förstående personal som bara vill hjälpa. Tack!